TERIMA KASEH CAUSE PAHAM !

ASSALAMMUALAIKUM ! Huh - hye my sayang - sayang there ! sudah makan ? belum ? meh nak suap angin mau ? haha ! uke , uke ! now me in my mood to make new entry ! jyeahh ! tapi .. tertanya - tanya jugak ada ka orang mau baca ? ha , tu masalah depa lah kan ? DIEBA tak kesah ! asal korang happy , aku bahagia ! stop ! fullstop . my new entry title is TERIMA KASEH  ! 

First of volves , adui asal speaking pulakk ? tu lah tadi dok kusyuk sangat buat homework sc ! haha ! dah jadi minah salleh seketika bersama homework ! uke ! its okay ! hurmm . korangg ingat kan entry aku yang hari tu . lupa title sebenarnya ! haha ! uke , sekarang maybe mamat tueh dah menginsafi diri kot ! kalau aku tak bagi motivasi hari tu kat dia ! mampus sampai sekarang inbox msj aku full ! haha ^^ stop laugh dieba ! urm . kalau korang nak tahu , kalau nak tahu lah ken ? semalam kot , last msj nun diaa ! hu =.=" happy gilaaaks ! but , lps dh abes msj nun dia . dia tu gatai pi call2 pasaipa tatau ? ingat aku garet sampai lagu mana tatau yang nak sangat kat diaa ?! ha ? pastu kan , dia anta text merapu macam nak makan kaki cicah sambal belacan choi ! i means lucah ! sengal ! :pp aku memang dah HOT HOT ! tunggu mau meletup saja ! mau tau lah kalau aku meletup ! siot itu mamat ! aku duk nasihat dia baek- baek ! dia dok mencarut - carut ! pa tatau ! series dia macam dah hilang hotak belah kanan n kiri diaa ! lepas dah maki2 aku , dia buley pulak buat sedeh2 ! mintak simpati ! kalau aku bukan mintak simpati dah ! nieh memang nak mintak kaki mau mati ! adui mamat niehh ! 

Mamat ni memang kaki pompuan kott ! lepas dia duk pujuk2 aku macam pa jaa , bila aku cakap suruh dia kawan nun pompuwan laen a.k.a kawan aku ! cepat saja tanya nama ! but , aku bersyukur dia mau ! haha ! bila aku bagi nama kawan aku tueh ! perhh ! 

SENYAPP !! senyap teros hanpone aku der ! haha ! bagus-bagus ! tahniah boy ! u make me happy again ! erk ? yalah ! aku sekarang hidup aman kott weyh ! thanks again ! 
and ak rasa hang dah jumpa pompuwan yang lagi baek + cantek + setia dri aku keyh ? good ! so , ak mmng nk tulis antry psal nieh ja ! kalau korang rsa nope interesting , ah ! korang da bca da pon ! sorry lerr ! haha ! uke , uke ! 
Hiasi diri anda dengan senyuman anda ! ASSALAMMUALAIKUM and buh bye reader ! sayang korang ketad - ketad ! <3